Hotărârea nr. 527 din 2022

HOTĂRÂREA NR. 527 privind aprobarea Regulamentului intern pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Sibiu

22h527

JUDETUL SIBIU
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI SIBIU

HOTARÂREA NR. 527

privind aprobarea Regulamentului intern pentru aparatul de specialitate
al Primarului Municipiului Sibiu

 

          Consiliul Local al Municipiului Sibiu întrunit în sedinta ordinarã la data de 15.12.2022,
Analizând:
- referatul de aprobare nr. 90147/05.12.2022 privind oportunitatea promovãrii Proiectului de hotãrâre privind actualizarea Regulamentului intern pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Sibiu, întocmit de initiator primar Astrid Cora Fodor,
- raportul de specialitate nr. 91332/08.12.2022 prin care Serviciul managementul si integritatea resurselor umane propune aprobarea noului Regulament intern al aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Sibiu, începând cu data de 01.01.2023,

Având în vedere:
- HCL nr. 96/2022 prin care s-a aprobat Regulamentul Intern al aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Sibiu,

- Legea nr.283/2022 pentru modificarea si completarea Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, precum si a OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, ca urmare a implementãrii Directivei UE nr.1152/2019 si a Directivei UE nr.1158/2019, în vigoare din 22.10.2022, prin care sunt aduse modificãri si completãri importante Codului muncii cu privire la:
   - cuprinsul contractului de muncã,
   - informarea prealabilã a angajatului privind încheierea contractului sau modificarea acestuia,
   - concediul de îngrijitor,
   - zilele libere pentru urgentele de familie,
   - concediul paternal,
   - regimul de telemuncã,
   - protectia personalului din autoritãtile si institutiile publice care semnaleazã încãlcãri ale legii,
necesar a fi stipulate si în Regulamentul intern al institutiei, în baza Legii nr. 283/2022,

Vãzând avizul Comisiei pentru administratie publicã localã, juridicã, apãrarea ordinii publice, respectarea drepturilor si libertãtilor cetãtenilor,
În temeiul prevederilor art.129 alin. 2 lit. a) si alin. 3 lit. c), art.136 alin.1 si 8, art.196 alin.1 lit a), art. 243 alin.1 lit. a) din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ,

 

HOTARASTE :

Art.1.  (1) Începând cu data de 01.01.2023 se aprobã noul Regulament intern al aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Sibiu, conform anexei nr. 1 care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
           (2) Regulamentul se aplicã tuturor salariatilor Primãriei Municipiului Sibiu (functionari publici sau personal cu contract individual de muncã), precum si celor detasati sau delegati.

Art.2. La data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri, se abrogã HCL nr. 96/2022 având acelasi obiect de reglementare.

Art.3. Serviciul managementul si integritatea resurselor umane va asigura executarea prevederilor prezentei hotãrâri.


Adoptatã în Sibiu la data de 15.12.2022.


     Presedinte de sedintã,
        Zeno-Karl Pinter



     CONTRASEMNEAZÃ,
      Secretar General
        Dorin Ilie Nistor


Obs:pentru intreaga hotarare scanata vezi hot527.pdf