Hotărârea nr. 30 din 2022

HOTĂRÂREA NR. 30 privind aprobarea statului de funcții și organigramei pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Sibiu

22h30

JUDETUL SIBIU
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI SIBIU

HOTARÂREA NR. 30

privind aprobarea statului de functii si organigramei
pentru aparatul de specialitate al
Primarului Municipiului Sibiu


          Consiliul Local al Municipiului Sibiu întrunit în sedinta ordinarã la data de 27.01.2022,
Analizând:
- referatul de aprobare nr.3486/14.01.2022 privind oportunitatea promovãrii Proiectului de hotãrâre privind modificarea statului de functii al aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Sibiu, întocmit de initiator primar Astrid Cora Fodor,
- raportul de specialitate nr.3621/17.01.2022 prin care Serviciul managementul si integritatea resurselor umane propune aprobarea statului de functii si organigramei pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Sibiu, începând cu data de 01.02.2022,
Având în vedere :
- parcurgerea perioadei de stagiu si a obtinerii calificativului "corespunzãtor" la evaluarea activitãtii de cãtre douã dintre persoanele angajate în functie publicã, din cadrul aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Sibiu,
- necesitatea asigurãrii unui cadru optim în vederea desfãsurãrii activitãtii precum si pentru o mai bunã si efectivã functionare a aparatului de specialitate,
- volumul mare de documente care trebuie arhivate, raportat la numãrul angajatior din cadrul Directiei Amenajarea Teritoriului si urbanism,
Vãzând avizul Comisiei pentru administratie publicã localã, juridicã, apãrarea ordinii publice, respectarea drepturilor si libertãtilor cetãtenilor,
În temeiul prevederilor art.129 alin. 2 lit. a) si alin. 3 lit. c), art.136 alin.1 si 8, art.196 alin.1 lit a), art.243 alin.1 lit.a), art.474 si art.475 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ,


HOTARASTE :

Art.1. Începând cu data de 01.02.2022, se modificã statul de functii si organigrama pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Sibiu, prin transformarea unor functii dupã cum urmeazã:

a) urmare a parcurgerii perioadei de stagiu si a obtinerii calificativului "corespunzãtor" la evaluarea activitãtii de cãtre douã dintre persoanele angajate în functie publicã din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Sibiu, astfel:

La Serviciul autorizare constructii urmãrire si planificare oras istoric, monumente:

- functia publicã de consilier gradul profesional debutant ocupatã de dna Faff Doris se transformã în functie publicã de consilier grad profesional asistent.

La Biroul Contencios Administrativ:

- functia publicã de consilier juridic gradul profesional debutant ocupatã de dna Bîrsan Cristina Maria se transformã în functie publicã de consilier juridic grad profesional asistent.

b) la Serviciul autorizare constructii, urmãrire si planificare oras istoric, monumente:

- functia publicã vacantã de referent de specialitate asistent, clasa II (SSD), se transformã în functie publicã de referent superior, clasa III (M).

Art.2. Începând cu data de 01.02.2022 se aprobã, în mod corespunzãtor statul de functii si organigrama pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Sibiu, conform anexei nr.1 care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.

Art.3. Serviciul managementul si integritatea resurselor umane va asigura executarea acestei hotãrâri.


Adoptatã în Sibiu la data de 27.01.2022.


    Presedinte de sedintã,
  Ciprian-Gheorghe Fulea



     CONTRASEMNEAZÃ,
      Secretar General
        Dorin Ilie Nistor


Obs:pentru intreaga hotarare scanata vezi hot30.pdf